Известие

Collapse
No announcement yet.

Понякога гасне при завой + мигаща лампичка на ръчната

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Понякога гасне при завой + мигаща лампичка на ръчната

    Колеги, продължават проблемите с мойта Алфа. Едно оправям, друго се разваля... Сагата е безконечна! Днеска на няколко пъти ми се случи колата да гасне при завой. В момента в който натисна съединител, натисна малко спирачка и навъртя волана и колата гасне. Не знам дали е свързано с проблема но взе да ми мига лампичката за ръчната спирачка. Доколкото знам това е показател за това, че спирачната течност е намаляла (и евентуално някъде има теч). Някакви предположения на какво се дължи гасненето при завой?
    Alfa Romeo 145 1.4 16V TwinSpark 103hp [1998]
    Peugeot 206 1.4 74hp [2001]
    Renault Megane 2 1.5 dCi 100hp [2005]

  • #2
    Относно гасненето при завиване, провери за пречупване и недобър контакт при кабелчето или буксата на датчикът на Хол (датчик на коляновия вал).
    156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
    Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

    Comment


    • #3
      А за мигането на ръчната на 90% е нивото на спирачната течност.
      145 QV ex.
      146 Boxer TOTAL ex.
      147 T.S. Sele top

      Lancia Dedra 2000 16

      Comment


      • #4
        Здравейте и от мен .Според мен колега когато навиеш на волана и натиснеш спирачките,а в твоя случай и съеденителя-товариш много двигателя,и най-вече когато въртиш волана,тогава хидравликата взима мощност от двигателя и като натиснеш съединителя моторчето за празен ход не успява да нормализира оборотите и най-вероятно за това и гасне.Поне аз така мисля!Нека и другите колеги които са по-запознати да изразят мнение,че проблема е много интересен,и дано се окаже нещо дребно и евтинко!Успех.
        sigpicALFA ROMEO 1.4 BOXER

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
          Относно гасненето при завиване, провери за пречупване и недобър контакт при кабелчето или буксата на датчикът на Хол (датчик на коляновия вал).
          Това от личен опит с Ланча Делта, което в случая на колегата не дава 100% гаранция, разбира се.
          156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
          Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от pisa_misho Покажи съобщение
            Здравейте и от мен .Според мен колега когато навиеш на волана и натиснеш спирачките,а в твоя случай и съеденителя-товариш много двигателя,и най-вече когато въртиш волана,тогава хидравликата взима мощност от двигателя и като натиснеш съединителя моторчето за празен ход не успява да нормализира оборотите и най-вероятно за това и гасне.Поне аз така мисля!Нека и другите колеги които са по-запознати да изразят мнение,че проблема е много интересен,и дано се окаже нещо дребно и евтинко!Успех.
            При мен е същата работа.
            А за лампичката сигурен ли си, че е на ръчната а не другата, която изглежда така ( О ). И на мен ми светеше скоро, когато въртях на място, в книжката пише, че е накладки, но от 1 седмица не ми е светила.
            Alfa Romeo 146 1.4 TS 16V 103hp '98 Junior - бивша

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
              Относно гасненето при завиване, провери за пречупване и недобър контакт при кабелчето или буксата на датчикът на Хол (датчик на коляновия вал).
              А колега, каква е логиката това да е причината само при завиване? Наскоро сменявах датчик на коляновия вал при проблеми с непалене, но проблема се оказа другаде (релета).
              Първоначално публикувано от pisa_misho Покажи съобщение
              Здравейте и от мен .Според мен колега когато навиеш на волана и натиснеш спирачките,а в твоя случай и съеденителя-товариш много двигателя,и най-вече когато въртиш волана,тогава хидравликата взима мощност от двигателя и като натиснеш съединителя моторчето за празен ход не успява да нормализира оборотите и най-вероятно за това и гасне.Поне аз така мисля!Нека и другите колеги които са по-запознати да изразят мнение,че проблема е много интересен,и дано се окаже нещо дребно и евтинко!Успех.
              Има логика в това, което казваш, колега. Защото доста често, когато на скорост изключа предавката и натисна спирачка оборотите падат до 500 и след това се нормализират. И като се комбинира това с натоварването от хидравликата и има резон вече оборотите като няма накъде вече да падат и коалта да гасне, а и отделно, че не всеки пъти става тоя номер. Ще взема да позачистя пак стъпковия мотор.
              Първоначално публикувано от Blade Покажи съобщение
              При мен е същата работа.
              А за лампичката сигурен ли си, че е на ръчната а не другата, която изглежда така ( О ). И на мен ми светеше скоро, когато въртях на място, в книжката пише, че е накладки, но от 1 седмица не ми е светила.
              А лампата е точно тази за ръчната спирачка, не е за накладките. Преди време ми беше присветнала покрай едни дъждове тази за накладките, но се оказа че е било заради мокрото време. Като позасъхна времето и спря да свети, може би някъде окъсява знам ли. Може и при теб това да е причината, изчакай да минат снеговете и ако не спре да свети - значи може би накладките си отиват.
              Alfa Romeo 145 1.4 16V TwinSpark 103hp [1998]
              Peugeot 206 1.4 74hp [2001]
              Renault Megane 2 1.5 dCi 100hp [2005]

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от pisa_misho Покажи съобщение
                Здравейте и от мен .Според мен колега когато навиеш на волана и натиснеш спирачките,а в твоя случай и съеденителя-товариш много двигателя,и най-вече когато въртиш волана,тогава хидравликата взима мощност от двигателя и като натиснеш съединителя моторчето за празен ход не успява да нормализира оборотите и най-вероятно за това и гасне.Поне аз така мисля!Нека и другите колеги които са по-запознати да изразят мнение,че проблема е много интересен,и дано се окаже нещо дребно и евтинко!Успех.
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #9
                  мога само да се радвам ако съм ти помогнал.Като зачистиш моторчето направи пак малко проби,и пиши какво е станало.На място може и да не го прави винаги,защото в движение има още фактори който могат да помагат на колата да угасне-например струята въздух която влиза през маркуча понякога кара степ моторчето да се товари!
                  sigpicALFA ROMEO 1.4 BOXER

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от pisa_misho Покажи съобщение
                    мога само да се радвам ако съм ти помогнал.Като зачистиш моторчето направи пак малко проби,и пиши какво е станало.На място може и да не го прави винаги,защото в движение има още фактори който могат да помагат на колата да угасне-например струята въздух която влиза през маркуча понякога кара степ моторчето да се товари!
                    Именно, то и в движение трудно успявам да го пресъздам проблема. Трябва да карам на сравнително високи обороти, да натисна спирачка, съединител, завой и понякога става ... Не винаги. Ще пробвам иначе да позачистя малко стъпковия мотор, по-рано пак го бях чистил и излезе доста гадост от него
                    Alfa Romeo 145 1.4 16V TwinSpark 103hp [1998]
                    Peugeot 206 1.4 74hp [2001]
                    Renault Megane 2 1.5 dCi 100hp [2005]

                    Comment


                    • #11
                      На 145-цата ми светеше лампичката на ръчната 1 седмица, преди да ми умре тотално едната помпа на съединителя, не помня коя.
                      GTV 2.0 TS '95
                      Alfa 145 1.6 Boxer '96 - ex

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от pinkmousy Покажи съобщение
                        На 145-цата ми светеше лампичката на ръчната 1 седмица, преди да ми умре тотално едната помпа на съединителя, не помня коя.
                        И аз като четох повечето теми из форума това като че ли е най-честия признак ама да видим. Днеска си взех една бутилчица спирачна течност да долея и да видя дали пак ше вземе да намалява
                        Alfa Romeo 145 1.4 16V TwinSpark 103hp [1998]
                        Peugeot 206 1.4 74hp [2001]
                        Renault Megane 2 1.5 dCi 100hp [2005]

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Nyte Покажи съобщение
                          Именно, то и в движение трудно успявам да го пресъздам проблема. Трябва да карам на сравнително високи обороти, да натисна спирачка, съединител, завой и понякога става ... Не винаги. Ще пробвам иначе да позачистя малко стъпковия мотор, по-рано пак го бях чистил и излезе доста гадост от него
                          Доколкото разбирам, докато завиваш си с натиснат педал на съединителя и колата се движи по инерция. Ако е така, защо го правиш това ?
                          AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                          Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
                            Доколкото разбирам, докато завиваш си с натиснат педал на съединителя и колата се движи по инерция. Ако е така, защо го правиш това ?
                            Ами за да не влизам с висока скорост в завоите. Малко преди завоя натискам спирачка, съединител и сменявам да речем от трета на втора и в същия момент съм почнал леко да навивам волана T.e. малко преди да започна да завивам сменявам на по-ниска предавка и се получава леко застъпване с момента, в който почвам да навивам волана за завой.
                            Alfa Romeo 145 1.4 16V TwinSpark 103hp [1998]
                            Peugeot 206 1.4 74hp [2001]
                            Renault Megane 2 1.5 dCi 100hp [2005]

                            Comment


                            • #15
                              колега в връзка с лампичката и на мен така ми светеше от време на време докато един слънчев ден както си влизам аз в едно крастовище и светна завинаги и няма включване на скорост и се оказа долната помпа на съединителя която се намира под поставката на акумулатора хваната е на кожуха на скоростите с 2 болчета 6мм и струва около 50лв.И се сменя сравнително лесно аз си я смених сам.Само като я смениш ти трябва един човек да ти помпи за да я обезваздушиш.Мисля че ще съм ти бил полезен. Успех
                              sigpicлуди алфи 1.4 т.с 103hp на газ обикновенна газова brc

                              Comment

                              Working...
                              X